• The First Ethical Petfood
  • We scoren een 4,8/5 op Trustpilot
  • Smaakgarantie

Bestel & verzend
informatie. 📦

 

Gewoon leesbaar, geen kleine lettertjes.

Wat wil je weten?

Wij bezorgen in Nederland gratis vanaf € 49,00. Bij bestellingen met een waarde van € 49,00 of minder rekenen wij €4,95 verzendkosten in Nederland. Voor zendingen naar België rekenen wij standaard €3,95 verzendkosten.

 

Onze pakketten worden verpakt met een maximum van 30 kg. Bestellingen met een hoger gewicht worden (afhankelijk van het gewicht) in twee of meer pakketten verstuurd. Voor deze extra verzending worden geen extra kosten in rekening gebracht binnen Nederland en België. Het totale bedrag aan verzendkosten wordt aangegeven zodra je je identificeert in je account of wanneer je je afleveradres opgeeft bij het valideren van de bestelling. Onze standaard pakketten worden verzonden met DHL.

De levertijd bedraagt 1 -2 werkdagen. Om je bestelling zo snel mogelijk te kunnen bezorgen, werken we samen met onze bezorgpartner: DHL. Zodra het pakket is ingepakt en klaar staat voor de bezorgdienst om opgehaald te worden, ontvang je van ons een verzendbevestiging per e-mail waarmee je het pakket kunt volgen. Je ziet dan ook direct met welke bezorgdienst het pakket geleverd wordt.

 

Je kunt tijdens het afreken proces ook kiezen voor één van de DHL afhaallocaties in heel Nederland. Hiervoor gelden de reguliere verzendkosten. Alleen jij mag je pakketje ophalen. Neem dus altijd een geldig legitimatiebewijs mee als je jouw bestelling komt ophalen.

Tijdens het plaatsen van je bestelling kan je zelf kiezen waar je de bestelling wilt laten bezorgen. Heb je een fout gemaakt? Neem dan direct contact op met ons. We kunnen het afleveradres dan voor je aanpassen. Heb je bij ons een account, ga je verhuizen en wil je een permanente adreswijziging doorgeven? Dat kan wanneer je inlogt op onze website via ‘Mijn gegevens’. Hier kun je zelf alle gegevens aanpassen. Dit is de snelste methode om je gegevens te wijzigen. Problemen bij het inloggen of wijzigen? Neem contact op met ons.

Wanneer je geen verzendbevestiging hebt ontvangen kun je direct contact met ons opnemen. Wij achterhalen dan het probleem en zoeken direct naar een oplossing.

De Track & Trace code van het pakket werkt pas nadat het pakket in het distributiecentrum gescand is. In de meeste gevallen gebeurt dat pas na 23.00u ’s avonds, het kan ook voorkomen dat de Track & Trace code pas de volgende ochtend na 8.00u werkt.

Wil je jouw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem, mits het ongeopend is. Je kunt hiervoor contact met ons opnemen. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht heb over de dienstverlening zoals je die ervaren heeft. Toch vragen wij je vriendelijk om jouw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van jouw klacht ontvangt je van ons een bevestiging. Wij zullen jouw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om jouw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

 

Je heb na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw vervoerder. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun jecontact met ons opnemen,. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 

Product ruilen?

Wil je jouw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem, mits het ongeopend is. Je kunt hiervoor contact met ons opnenmen. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.

 

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven?

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

Nog vragen?

 

We zijn hier om je te helpen. Telefonisch of per mail, we beantwoorden alle vragen binnen 48 uur. Let’s do Goood & join the Fam.🐶